torsdag 29 juli 2010

Liseberg



Liseberg var en riktig höjdare! Jag hade aldrig varit där förut, gillade det skarpt!
Det var så mysigt att bara strosa runt, äta god lunch, spana på allt grönt och fint, till och med att stå i kö i 45 min för att åka Balder bekom mig inte det minsta. Det var nog länge sen jag var så avslappnad och avstressad.
Jag och Arne åkte Lisebergsbanan och Balder själva, och alla fyra åkte de där runda gummibåtarna runt en fors där det sprutade vatten från olika håll. Therése blev rejält duschad men jag klarade mig rätt bra :) Trodde däremot att jag skulle tvärdö när vi åkte Balder och jag såg skylten "70% lutning".......WHAT DA......sen var det bara att hålla i sig!! Jag kunde inte ens få fram ett ljud. Såg att Arne sneglade på mig för att kolla om jag hade tuppat av så då var jag tvungen att pipa fram något som skulle låta som ett skratt haha.


Vi har haft en oförglömlig helg. Är så glada för att vi har väldens bästa människor i världen som bror och svägerska. På hemvägen smiddes nya planer på nästa tripp. Fattar inte riktigt hur tiden ska räcka till för allt som vi ska göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar