onsdag 11 november 2009

Börjar kännas av

Idag är jag rätt sliten...redan efter endast två dagars diet. I och för sig inte så konstigt eftersom jag har både tränat, jobbat och följt kostschemat slaviskt. Hoppas det bara är en tillfällig svacka och att det snart vänder igen. De tio första dagarna är värst......TIO??!!!! Sen tar det ca tio dagar till för kroppen att acceptera, hujeda mig. Inte undra på att detta enbart görs högst två gånger per år! Är lite brydd över hur jag ska få det att gå ihop i jul. Kommer ju att lägga ned detta under jul/nyår, mycket p.g.a maten (såklart, mammas skinkmackor är icke att förkasta, inte heller mina julgodisar) men även p.g.a att jag inte kommer hinna träna så som krävs. Kan ju tyckas kännas lite surt när jag nu har klarat mig igenom halva målet men men, I´ll do it again i vår. Det värsta blir dock att jag kan ju inte bara börja sopa i mig diverse godsaker, då kommer ju kroppen reagera med att svälla på stört. Nej jag måste ha en strategi....få se hur det löser sig. Kanske får börja med en knäck.....i timmen istället för minuten hihi :)


Idag ska jag leka personlig tränare :) Ska hänga på Pernilla och spana in Friskis & Svettis gym, visa lite övningar och kanske ge nåt tips. Tränade där förut när jag gick i skolan så det ska bli skoj att se om det har förändrats något.

Har en sjuuuuuk träningsvärk i kroppen och magen är hungrig men det är bara att bita ihop och ta nya tag. Ska strax dra på mig träningssuiten och bege mig för ett intervallpass/magpass. Sen blir det nog ett besök hos Erica och lilla Rocky. Lilla och lilla, han har blivit såååå stoooor sen jag såg honom sist. Blir så sur att man inte hinner med alla vänner och deras familjer. Snart står de där och tar studenten och man har inte fattat halv sju!

2 kommentarer:

  1. Hej stumpan!
    Om du nu ska dieta kan du inte dela med dig av ditt kost och träningsschema? *nyfiken* Sen så vill vi ju även ha före bilder så man kan jämföra lite under din diet ;)
    Pöss på dig

    SvaraRadera
  2. Heej darling!! Visst kan jag lägga ut mitt delikata kostintag :)Samma med träningen. Coming right up! Bilder ska jag försööööka mig på, måste få Arne att leka Bingo hihi. Puss på dig honey!

    SvaraRadera