måndag 2 november 2009

Nya talanger och nya köksförsök

Jag har en dold talang som poppade upp häromveckan. Jag och Arne satt och tittade på "Vem kan slå Filip och Fredrik". Ett av momenten var att räkna bokstäver i olika ord, tex hur många bokstäver det är i konspiration. Jag var tydligen grym på det där för så fort ordet man skulle räkna sagts så BAM skrek jag rätt svar på nolltid. Arne blev helt galen. "VA???? Hur fan kan du det där?" Svaret är: No fuckin´idea! Jag bara liksom vet det. På jobbet blev det en väldans uppståndelse och nu blir jag testad dagligen. Min närmsta chef blir nästan förbannad på mig haha. "Vafan du måste ju VETA hur du GÖR!!" Näee inte egentligen. Jag antar att jag avstavar ordet och sen ser siffrorna på något vis, det går ju så snabbt, precis som att någon matar in svaret i min databas. Det är då väl för jävla typiskt, är man riktigt bra på något så är det något heeeeeelt vansinnigt oanvändbart. Men det är jag det!

Idag är Arne ledig och jag ska jobba natt. Efter det nedslående svaret på Kvik, "nej vi har inte svarta luckor som ser ut som du vill ha dem" plus det något saftiga priset (som inte alls egentligen är mycket enligt Arne, alltså jämförelsevis med verkligheten, men för MIIIG är det det), så ska vi idag bege oss till IKEA för ett nytt försök. Jag hade kunnat komma över priset OM de bara haft de där satans luckorna meeeeeen icke! Så nu ska vi dels på IKEA, dels på HTH Kök och spana. Har inga stora förhoppningar för det verkar vara satans så svårt att få det som jag vill. Varför i helvete kan de inte bara göra en svart lucka precis som en vit???? Är det för att det varit en trend med svarta kök ett tag nu och då tänker de att de vill dra in extrastålars på det och därför tvingar oss konsumenter att specialbeställa? Helvete!

På återseende, I´ll be back to let ya know!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar