söndag 8 november 2009

Hej världen!

Ja jag är ju inte sådär skitsocial i cybervärlden när jag jobbar de här grispassen. Inte hemma heller för den delen. Igår kom jag hem, la mig PÅ Arne i soffan, somnade inom fem minuter. "Vafan sooover du?!"
"Mmmmmmm."
"MEn FLYTTA på dig jag kvääävs!"
Hihi......vaknade en timme senare, såg slutet på Dansbandskampen, sen somnade jag igen. Finfint sällskap en lördagskväll! Det är smällar man får ta när man är ute och rumlar nätterna igenom och jobbar dagarna. Puh men NU är det över. För den här gången. Det kommer ju fler likadana tyvärr, håller tummen att kroppen läker fort fort.

Ja hur gick det nu på bowlingen? Som kvinnan till min man jag nu är drog jag mitt strå till stacken och kammade hem presentkort på Clas Ohlsson, 300 spänn, samt ett pimpelspö :) Jag vann kategorin "bästa kvinnliga deltagare" på blyga 121 poäng. Ifjol gick det bättre men vafan jag VANN! Maten och festen efter var grymt bra och rolig. Det är ett helt galet gäng så roligare än så är det faktiskt svårt att få det. Bilder från kvällen kanske kommer imorgon. Måste titta igenom dem och se så jag har nåt att visa. Kameran var nämligen på villoväg ett tag så det blev många "vafan är det DÄR.....en tröskel??"-kort.

Har snart mulat i mig en hel godispåse på egen hand. Joo Arne har väl hjälpt till men tanken är att jag ska börja må illa så att känslan sitter i länge. But why kanske ni undrar nu? Jo, jag tänker nämligen dra igång en riktigt svidande deff och träningsperiod fram till jul. Jag VET att jag sagt det ett tag nu men nu har jag hittat ett upplägg som jag vill testa. Mer om det imorgon. Nu blir det mer godis och tv. Aaaah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar