onsdag 14 december 2011

Lusse Lelle och kommande dagar

Jorå, maten igår gick att äta. Ingen bild på den tyvärr då den såg ut som om den först dödats, blivit överkörd och sen slängts i en köttkvarn bara sådär, just in case :) Såg alltså inte, oerhört konstigt nog, som bilden jag hade föreställt mig haha! Men det gick iaf att äta så det så!

Efterrätten däremot var både jävligt gullig och god så den kan ni glutta på nedan. Saffranspannacotta är det om det inte framgår av bilden. Svinenkel....eller nä jag menar den är hur komplicerad som helst och bara ett proffs kan få till den!!! Gillar sånt som kan göras i förtid. Då slipper man spela i ovisshetens land. Man rör ihop nåt, ställer in i kylen och sen kan man följa med i händelseförloppet. Jag menar, det syns ju rätt fort ifall det blir bra eller anus!

Sitter på tåget tillbaka till Sundsvall. "Hem" borde jag väl säga, men det är väl som den där låten "Home is wherever I'm with you"....and My God så rätt de har! Underbar låt förresten, man blir glad av den! Ska lägga upp den sen så får era kärleksfulla hjärtan värmas lite extra såhär i juletid.

Mycket ska hinnas med på två dagar. Är väldigt bra på att, tror jag iaf, dra ut timmarna så att jag får plats med så mycket mer än någon annan dödlig. Jo
tjena!

Jag ska på spa med Anna-Karin idag. ÄNTLIGEN ska jag säga, vi har pratat om det i en evighet! Sen ska jag försöka hinna träna och kanske, kanske hinner jag klämma in ett spontanbesök hos någon också, som den tidsoptimist jag blir när det är roliga saker på G!

Imorgon ska jag träna, handla julklappar, äta lunch med bästaste Puff, vidare på julmarknad och dricka glögg.

På fredag är det julmöte med julbord på jobbet. Efter det blir det nog vidare till mig för att dricka glögg. Arbetskamraterna drar nog ut på stan sen och jag tuffar tillbaka till Stockholm, where my heart belongs ;)

Japp det är mina närmsta dagar det! Häääng med vetja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar