torsdag 1 december 2011

Love is......

......att få glida runt i DENNA en bra tid framöver!


Nu blir det inte riktigt så, ja om jag inte vinner sisådär en miljon. Då skulle jag ändå inte köpa en bil för de pengarna så det hjälper föga.
Däremot har jag i alla fall PROVKÖRT en bil idag.....en Audi a4 Turbo Quattro.....och nu är jag lite kär! För en halvtimme var han min och vi spann som slickade katter längs vägarna. Ett litet tryck på gasen och jag flöööööög fram! Snacka om skillnad motför mitt älskade lilla vrålåk.

Alright, Ådi har en sann krigarsjäl men nu är det strax slut på det. Han ska få göra en sista heroisk insats och sen är det finito. Känns i alla fall bra att han kommer gå med flaggan i topp. Optimistiskt sagt I know!

Ja då vet ni mina planer. Imorgon is the day the shit is going down. Då kanske jag kan bli en normalt socialt fungerande människa som kan åka runt och tigga kaffe hos fint folk. Don´t get your hopes up just yet, det är en liten bit kvar men så här nära har det aldrig varit förr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar