tisdag 27 december 2011

Skulle träna men....

.....valde att istället ta på mig ett extrapass på jobbet istället så nu är jag nyss hemkommen efter 15 h på jobbet. Alternativet var att träna och sen försöka ragga en kvällsdate men jag är så sjuk i huvudet att jag tänkte; "Vafan det kan jag ju göra på jobbet också OCH få betalt!" Haha sagt och gjort :) Okej, det är väl inte riktigt samma sak som att sitta på ett schysst fik eller hemma hos någon och slappna av i en soffa men vi var ett skönt gäng som jobbade ikväll så liiiiite så blev det nästan.

Träningen då?
Ja jag känner att jag måste sätta ett slags mål, antingen genom tävling eller något personligt mål. Det som är svårt är fokuseringen just nu, för jag vet att det krävs fokusering för att lyckas och för att känna mig nöjd. Att jag har gjort mitt bästa och givit allt. Just nu sitter jag liksom som i ett väntrum. Visst, det kanske är en dålig ursäkt vad vet jag, men det är i alla fall en orsak.
Sen tycker jag ju att så mycket är roligt. Poledancen är grymt skoj! Skulle vilja lägga ned mer tid på den men då kommer ju i och för sig gymmet i skymundan. Skulle vilja jobba mer med vikterna och bygga styrka men då kommer crossfitträningen på efterkälke. Ja ni ser ju mitt dilemma! Jag spretar hit och dit som en.....eehh mjukare form av kaktus?.....och det tar nog lite tid innan femkronan ramlat ned. Det brukar den ju göra förr eller senare.

Imorgon är dock planen att träna efter jobbet. Efter det ska jag förhoppningsvis bege mig och träffa några finestuff-people som jag inte sett på år och dag, bokstavligen talat!! Om inget sätter några käppar i hjulet såsom en ny storm eller så.

Avslutar med en GRYMT bra skylt, kanske den bästa på väldigt, väldigt länge! Det är inte jag som ka ta cred för att jag hittat den, nej jag blev visad den idag på jobbet av en som tänkte på mig när han såg den. Geee I wonder whyyyyy!!!!!! Haha!!

Håll tillgodo......

Tiltak i kampen mot orddelings- og særskrivingsfeil...  on Twitpic

Weeeeell don´t know ´bout you but
I JUST LOVE IT!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar