torsdag 14 april 2011

Crazy Thursday

Borde egentligen varit på salsa just nu men efter att ha stirrat på ungefär 700 tapeter på Happy Home tog liksom orken slut! Allvarligt talat, vem fan har bestämt att det ska finnas, dels miljarders miljarder olika mönster, sen alla de mönstren i lika många olika färger??? Jag får fan en allergisk chock snart! Beslutsångest oh yes my friends. Hade jag sluppit äga en släng av den hade vi förmodligen redan haft tapeten hemma nu.

Tänkte ta en kvällspromenad men hamnade i soffan och där sitter jag nu, inväntandes Criminal Minds. Spencer rules the show! Såg honom i en komedi förra helgen, det ville liksom inte passa in. Nej det var ju inte Spencer utan han som spelar honom, ja jag fattar det! Och ja, han ska hålla sig till Criminal Minds.

Nu vet ni det, mina hemliga Criminal Minds-cravings haha!

Cravings ja, det måste bli ett slut på mitt smygätande! Nej jag smyger inte på så sätt att jag vräker i mig en massa när ingen ser. Det är istället så att folk tror, eller jag kan ju också ge sken av det haha, att jag äter exemplariskt hälsosamt. Nu är det ju en viss sanning i detta, till stor del gör jag det, men men meeeeen! För att åstadkomma mirakel måste man flytta berg. Jag måste i alla fall det. Andra har vad som kallas BRA GENER, något jag tyvärr inte got blessed with, vilket innebär att de kan äta i stort sett vad som helst och skita i att träna och ÄNDÅ ÄNDÅ se ut som heaven send. Jojo! Fast insidan kanske inte är lika vacker dock, det vet man ju inget om.

Nej de här breda fötterna med trästockar till ben måste shapea upp sig. GOT IT DUUUUDE! Menn jag är ju så värdelös på det när jag inte har ett konkret mål att sträva mot. För två år sedan var det skräcken för min dåvarande PT som avgjorde the battle of kolhydraterna. Jag gav helt enkelt fan i ren rädsla haha! Nej inte enbart men visst spelade det faktum in att han kunde se min utveckling och om den uteblev skulle jag känna mig kass.

Nu har jag ingen som säger bu eller bä åt mig, alla tycker bara att jag ska ta en kaka till. Så vafan, jag måste lära mig att stänga av de rösterna och istället skruva upp min egen inre röst på max så den rent av SKRIIIIKER i falsett: MAAALIN BEACH 2011 IS CALLING!!!!!
Ja inte bara för den sakens skull, jag tycker att det är roligt att experimentera. Därför har jag beslutat mig för att ge det här med crossfit en ärlig chans. Jag ska testa på det ett tag och se om det kan vara nåt för mig. Kanske kommer jag att sakna den rena styrketräningen, men det är ju ändå styrketräning inbakad i crossfit så så jävla illa kan det ju inte bli?! Har bara ett litet aber och det är att övertala en slug ung man att hänga på denna trend :) Jaja jag ska jobba för det i alla fall!

Imorgon ska bli en Bra(k)fredag!
Ska mysa med min älskade Camilla. Om världen vore skapt mer som henne och the way she thinks så skulle världen vara vackrare. For real!
Efter det ska jag spöa skiten ur mig själv och naturligtvis min compadre Fredrik på ett crossfit-pass jag ännu inte vet hur det ser ut. Intressant!
Njuta i solen tro? Om solen vill vara mitt täcke vill säga which I HOPE!
Efter det blir det nog gomiddag med Arne, hämtmat perhaps i form av kycklingsallad?
Sen....ja sen är det ju kväll och en pensionär som jag måste sova! Word!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar