fredag 8 april 2011

Stress is not my thing!

Tårtorna eller kakorna är fixade inför imorgon. Känns skönt att nåt är som det ska i alla fall! För övrigt är det full kaos inombords haha. Jag har hittat på lite hyss meeeen är jävligt osäker på hur det kommer tas emot av resterande som ska beskåda spektaklet. Jaja det är ju bara jag själv som får stå där med skägget i brevlådan sen så det är väl inte hela världen. Det får jag helt enkelt bjuda på! Viktigast är ju att huvudpersonen, dvs Camilla, får en rolig kväll hon aldrig ska glömma!
Det mesta är på plats tror jag, men vissa saker är lite osäkra vilket gör mig sjukt stressad och jag vet inte hur jag ska bemästra det. Jag har svårt för stress märker jag. Det är bara min egen prestationsångest som gör sig påmind, jag vill att det ska vara topclass på allt istället för att tänka att göra mitt bästa för det duger bra nog ändå. Innan undrar jag alltid vad fan jag ger mig in på, hur ska jag fixa detta? Efteråt är det alltid samma visa, jag tycker alltid att det var skitskoj och vill göra det om och om och om igen! Sådär rullar det på, jag lär mig liksom aldrig :) Nä nu måste jag rycka upp mig, tro på att det här kommer gå galant annars skrämmer jag vettet ur det stackars födelsedagsbarnet hihi. Lugn bara lugn! Det fixar sig alltid.

Strax ska jag in på gymmet för ett crossfit-pass med Fredrik. Ska bli jävligt skoj men också lite spännande. Svårt att mörka sin egen klenhet i denna form av träning. Uthållig är nog inget jag nånsin varit bra på men jag får väl träna på det.

Efter det väntar lite relax på Himlabadet. Några brudar på jobbet ska tacka av eller hur man säger, en tjej som slutat. Det är ju jäkligt trist att hon slutar men roligt att det händer nåt så det är på två sätt det där. Vet ej var och hur kvällen slutar. Det enda jag vet är att jag ska vara jäkligt lugn och städad så jag orkar med att vara på topp imorgon when the shit goes down!

Ain´t got time for foolin´around mer här på bloggen sååå seee ya och ha en fantastiskt fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar