söndag 10 april 2011

FÄST FÄÄÄÄÄST FÄÄÄÄÄÄÄST!

Camillas 30-årsfest

Festvärdinnan, ja that´s me, med make


Camilla trodde att det var Martin Stenmarck jag hade gömt i källaren hihi



Min bordshörna


Den vackraste och finaste nyblivna 30-åring....åsså jag


Förberedelser inför spex


Meet Bettan från PUP-landet (Please U´r Partner) Mohaha!


Kärebror all natural


Visst blir ni sugen på en date?


Finaste skorna åkte på!


Shake it Mr Dick shaake it!!


Piff & Puff :)


Här fick jag svaret på varför.....sen blev det bara svart!


Dagen efter-frillan


Hann väl inte mer än dit så hade jag dels spillt fördrinken över bröstet och när jag drog på vattenkran på toan resulterade det i detta....så jävla glammig man kan vara!


Tyckte bara det var en sån fin bild på superdonnan



Nu är det lite tomt och tyst i min skalle. Inget som ekar nervositet längre, inga nya uppslag till spex som poppar upp. Det är som om någon dragit en skurmopp genom hjärnan haha. Kvällen gick bra, ja vill ni se fler bilder kan ni kolla min facebook-sida för där lägger jag ut eeeeverything!
Jag är superduperglad över att ha fått detta fina uppdrag som festvärdinna. Så jävla nervös jag var innan men så oooerhört glad jag är att jag ändå vågade genomföra det jag tänkt!

TACK min älskade fina fina Camilla!!

Nu ska jag börja med måndagsångesten haha!

1 kommentar:

  1. En grym festvärdinna o en underbar kväll/natt var det med nya människor för mig men trevlit som bara den. Kul att träffas:)

    SvaraRadera