tisdag 5 april 2011

Jag blir bara så jävla brydd

Läser i Aftonbladet, min säkra nyhetskälla haha, om den här mannen som haft en tortyrkammare i ett övergivet hus. Ja det är ju för jävligt, speciellt om de som tillbringat tid i den där källaren inte gjort det av fri vilja. Jag kan inte låta bli att undra ändå, när jag läser om tillvägagångssättet för att få dit kvinnor.

"Undergivna slynor sökes till min tortyrkammare."
Så annonserade han på nätet. Jaha. Det kan man väl göra. Ehhh. Nu undrar jag ju förstås HUR det gick till när någon stackars jävel SVARADE på den här annonsen?! Satt de liksom hemma vid datorn och tänkte att "Ja vafan det här verkar som en hyvens snubbe, jag tror jag slänger iväg ett svar. Kan vara kul med något annorlunda."
WHAAAAAAT????? Inte ens om jag var drogad, halvt medvetslös eller om denna snubbe var den sista på jorden skulle jag få för mig att svara! Alltså, jag förstår grejen av något annat, lite extremt, utanför ramarna bla bla bla, allt sånt som vi människor går igång på för att slippa vardagen men för helvete KOM IGEN! Det verkar inte som den mest sympatiska människa man kan träffa på eller hur?

Eller är det jag som är idiot? Finns det verkligen tjejer som lätt skulle offra sitt liv för att "det KAN ju vara helt jävla oskyldigt, ja vafan let´s do it!" Skulle de hänga med killen i fråga hem från krogen ifall hans öppningsreplik var "Hey där, du ser ut som en jävla hora, jag tror du kommer passa perfekt i mitt hemmabygge. Det är en tortyrkammare by the way. Så vad säger du, shall we?"

Jag hajar ju att det finns rätt mycket bisarrt som folk håller på med bakom stängda dörrar, ju mer extremt desto mer beroende blir vi ju av den där extra kicken vilket jag tror är vad som händer här. Saker och ting eskalerar rätt kraftigt. Jag fattar även om det sker där folk känner varann, litar på varann osv, då kan de ju vara rätt säkra på att allt sker enligt planen och efter vad de själva vill.
Men det här! I JUST DON´T GET IT! Nu har jag ju inte läst allt, jag vet faktiskt egentligen inte hur det har gått till, hur tjejerna hamnat där, men jag drog lite egna slutsatser efter att ha läst att han annonserat. Men så är jag en sån som inte ens skulle gå ensam från krogen om jag bodde 500 m bort, nä jag tar taxi! Finns inte en chans i helvetet att jag skulle utsätta mig för risken, vilket i och för sig är helt jävla fel. Vi BORDE väl för fan kunna röra oss fritt i samhället utan att oroa oss för om vi verkligen verkligen kommer hem i samma skick som vi gick! Så sure thing, jag är lite feg men hellre då det än att hamna i en taskig situation.

Nä det ska bli intressant att läsa vidare, hur detta har gått till. Synd bara att jag är för snål för att prenumerera på Plus haha!

Dagens träning: Löpintervall i backe, 10 st. Total tid: 40 min.
Nu tror jag det blir en tur i solen, sen väntar bröst/tricepspass på gymmet.

Ni är välkommen att joina mig i solen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar