måndag 11 april 2011

Jag har vunnit IGEN!!!

Igår när jag kollade min mail så hade jag ett riktigt nice mail som låg och väntade på mig. Såg jäkligt mysko ut då det bara stod "Info" och "Grattis" men jag hade ändå en svag föraning. Har ju varit med i en hälsotävling där man registrerar hur man tränat och ätit under en månads tid. Det är väl i första hand till för att få igång folk, motivera dem att träna så lite "fusk" eller hur man nu säger kanske det var för min del. Jag behöver ju inte en tävling för att motivera mig, jag gör det ju dagligen ändå!

I alla fall. Nu VANN JAG EN CITYWEEKEND FÖR TVÅ!!!! Vet inte så mycket mer än så, presentcheckar kommer i brevlådan så det blir spännande att se om det är här i stan (which I hope NOT) eller Sthlm eller vad det nu är. Skoj att jag vann över huvudtaget så jag är i och för sig glad om jag får åka till Hudiksvall. JAG FÅR JU SOVA PÅ HOTELL!!! Tror jag haha, som sagt jag vet ju inget mer än.

Har haft en grymt bra dag på jobbet också. Vissa människor får en att må SÅ BRA genom att bara finnas till!
Min "må bra-känsla" kan även ha att göra med den otroligt fina och snälla respons jag fått efter helgens fest. Det är så otroligt roligt att göra något för någon som uppskattar, och då menar jag VERKLIGEN uppskattar, det man gör, vad det nu än är. " Jag vet att du gör det av kärlek" sa Camilla innan festen och det värmde sååååå mycket!
Sen att andra verkade uppskatta det också blir ju naturligtvis en grym bonus!

Gymmet bjöd på ett axelpass med Fredrik. Blev lite hjärntvättad att börja köra Crossfit and only Crossfit så jag vet inte, ska man ge det en chans? Efter det pass vi körde i fredags, såg ut som sådant:

9 st marklyft
12 st armhävningar
15 boxhopp
Så många varv man hinner på 15 min.

Ja efter det passet som i sig var SJUKT JOBBIGT, så kunde jag fan knappt ta mig ur sängen på lördag, söndag ja even today var smärtsam! Ont i vaderna som aldrig förr. Det har känts som att muskeln velat krypa upp längs ljumsken och lägga sig, darrande av skräck, tillrätta nånstans vid levern........ja ni kanske förstår att det smärtar!! Men jag tror att det skulle vara skoj. Roligast att vara två dock så man kan hetsa varann lite. Hmm då återstår bara att köra grym övertalning a la ångvält alltså ;)

Resten av veckan är mest jobb, jobb, jobb. Ser fram emot en ledig fredag i alla fall, ja en ledig helg! Då ska vi väl få något gjort i gästrummet. Har ju inte valt tapeter än så det blir nog svårt att få det helt klart, men golvet kanske hinner läggas? ÅÅHHH denna jävla beslutsångest!!

Nej nu är det kaffe och soffläge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar