söndag 4 mars 2012

ÄNTLIGEN!!

Jag hade två nyårslöften att infria detta år: sova i min egen säng och äta vid mitt eget köksbord. IGÅR blev båda uppfyllda!

Jag är oerhört tacksam för att jag har fått husera i Lottas lägenhet och för alla underbara människor som har erbjudit mig tak över huvudet i tid och otid. Det har gjort att jag aldrig, egentligen, har behövt oroa mig för känslan av att det fixar sig har alltid funnits där.

Men ändå.
Det blir aldrig hemma förrän man omger sig av sina egna saker. Så är det för mig i alla fall. Trodde att det skulle kännas konstigt att stoppa in sånt som jag har haft i huset, att det skulle framkalla känslor som jag inte vill ha, men det var helt tvärtom. Jag har verkligen saknat mina möbler!

Så helgen har gått åt till att flytta mestadels. Flytta och handla grejer. Soffan är beställd och kommer....om ÅTTA VECKOR!! Schyrrans, det är ju för fan då jag inte ens ska vara hemma! Jahapp det blir pinnstolar om ni vill komma och se tv hos mig framöver:)

Nu är jag på väg med my honey till Stockholm. Onsdag kommer jag hem ifall någon händelsevis vill se min nuna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar