tisdag 27 mars 2012

More than enough!

Jorusåatt jag kan berätta hur kvällen slutade! Först hängde jag, Bea och hennes dotter Viktoria på Waynes. Drack kaffe och surrade bort ett par timmar.

På vägen hem messade Olivera och bjöd på mat....IGEN!!! Tror fan jag äter henne ur huset snart! Så det var bara att ratta silverpilen mot matlukten och vips, var middagen serverad. Flygande Jakob med morotskaka och kaffe som avslut. Herregud vad bra jag har det!

Som ni kanske förstår har jag inte börjat min tilltänkta deff än. Väntar på att min fitnessguru ska tillfriskna och göra ett splended schema åt mig:) Få se hur det kommer att sluta!

Nu ligger jag framför tv:n och väntar på prinsens godnattsaga.....ibland är det mysigt att vänta!

Puss på er och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar