torsdag 22 mars 2012

Stilikon-JAG?!

Idag blev jag stoppad på stan. Dagbladet ville ha med mig i deras stilrapport eller vad det heter, den delen där de tar bilder på folk och sen får de berätta om sin stil.

Jag höll på att skratta halvt ihjäl mig när de valde MIG! Herregud, jag som åker i samma kläder till och från jobbet i en hel vecka, de enda kläder jag egentligen behöver tvätta är mina träningskläder och de kläder som inte är arbets-eller träningskläder ska helst vara sköna och lätta att dra av och på. Okej jag skärper mig ibland. Jag HAR ju fina kläder OCKSÅ, det är bara det att det var så komiskt att de såg mig den enda dagen som jag inte hade jeans och sneakers.

Anyway, håll utkik så lär ni se resultatet:)

Imorgon är det dags för tävling på gymmet igen. Kl 19:00 smäller det, kom dit och heja på vetja!!

Annars händer inte så mycket. Nattjobb står på tur, trist, men min älskling kommer upp ändå så jag är superglad för det! Antar att det blir lite sömn men den här gången är det värt det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar