lördag 30 juni 2012

Man tager vad man haver!

Fick vackert ta bilen till jobbet imorse eftersom det spöregnade, så ingen morgonprommis fick jag till. Lämnade dock bilen och gick hem istället. Orkade inte gå och handla så jag fick resolut ta det som fanns i kylen. Snodde ihop en överraskande smarrig pannkaka av äggvita, vaniljproteinpulver och hallon. Ibland överraskar även jag! Eller är det att jag inte är så kräsen? :)

Försöker få till poseringen, det går...hmmm well no comments!! Det är apsvårt, jobbigt och svårt och jobbigt och...sa jag svårt? Det må bära eller brista, stå där ska jag ju likt förbannat göra. Hoppas på experthjälp från en supertös till veckan, håll tummen att det inte är för sent att få denna hund att sitta!!

Blir en tidig kväll känner jag. Imorgon ringer klockan 05:45 och jag ska knata till jobbet. Var rätt skönt att få lite miljöväxling på promenadsträckan måste jag säga, trots att jag har gått den här hundra gånger förut. Snart över, om en vecka är det faktiskt helt över. Eller, min resa fortsätter ju, den har ju bara lämnat station än så länge. Ser jag fram emot!!

Kommer ni och kollar på alla duktiga tjejer och killar som kämpat som svin hela våren? Kl 9:30 Skönsbergs Folkets hus!! Spread the word!!

Sleep tight honeys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar