lördag 16 juni 2012

Pack my bags and let´s get movin`

Dags att länsa kylskåpet för sista gången......

Vem säger att deffmat behöver vara tråkig......egentligen? Har mulat ihop en tokgod sallad, så nu har jag gjort en liten middagslåda att mumsa på på tåget.





Kanske KAN ha packat EN ANINGENS för mycket.....

Men vad gör det liksom? Blir satans så tungt att bära märker jag, men jag får väl räkna det till dagens gymträning då. Always look on the bright side of life lalalaa.
Känns som om jag ska vara borta i ett år, minst. Jag får lite separationsångest ifrån er alla, från lägenheten och från känslan av att vara hemtam och trygg. Men nu är det dags för nya äventyr och det ska bli en händelserik och spännande sommar.
 



So....bye bye Sönndsvall och alla lovely människor jag känner!
Nu draaaaaaar jag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar