fredag 8 juni 2012

Utan underställ och vantar!!

För första gången i år tog jag morgonpromenaden UTAN underställströjan och vantar! Oh my, är det sommar på gång tro?


Sidsjöbacken-Malin: 0,5-1...typ :)
Varav detta resultat? Därför att jag GICK upp haha! Inga intervaller för tillfället. Jag tror i och för sig att jag hade orkat, men då hade resten av dagen varit helt väck. Så de riktiga hårdkörarna får vänta tills efter tävlingen helt enkelt.


Sol, blå himmel, fin utsikt, morgonträning....ja då ser jag ut såhär haha!



Sååå.....vad kommer hända idag? Tjaaa, jag ska nog försöka vistas ute i solen så mycket som möjligt. Sen blir det gymmet, handla och laga mat, och vänta på finaste som kommer tutandes från vår eminenta hufvudstad. Minsann en bra dag tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar