fredag 1 juni 2012

Friday on my mind

Igår var jag inte ens säker på att jag skulle tävla, idag har jag köpt skor, bokat tid för poseringsträning, hittat tyg till bikinin samt ( tack vare finaste Evan) hittat en som kan sy den åt mig. Bra nog snabbt jobbat må jag säga! :)

Har även hunnit med frukostdate med en gammal vän jag som vanligt ser alldeles för sällan, försökt hjälpa mamma hitta byxor, handlat grejer til lägenheten och varit på förfest hos coolaste bruttan Bea.
Önskar att jag hade kunnat fortsätta kvällen med dem, men då jag varken kan äta eller dricka något som bjuds på krogen, kändes det lite torrt. Jag biter ihop, tänker på min oerhört stenhårda karaktär, äter hemlagad lax och råris, tar en proteindrink och ser på tv istället. Säkert lika roligt. Minst. Vad är en bal på slottet liksom? :)

Hann i alla fall dra på mig de enda byxor som passar, mina smalbyxor haha. Tyckte att det kändes konstigt en kort stund innan jag kom på att det var ju en vanlig bh jag hade och ingen sportvariant!! Åh Gud, vad ska det bli av den här tösen?! Ena dagen är det blåställ och stålhätteskor, andra träningssviden and only den som gäller. Får nog försöka inhandla lite fint i sinom tid, måste inreda lägenheten klart först.

Nu väntar jag på mitt fredagsmys som snart släntrar in genom dörren. Have a nice one out there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar