fredag 15 juni 2012

Out of order

Please come again....another day!

Japp så känns det. Right here. Right now. Vaknade 10:41 och har inte sovit sen dess. Kul tjej, kul kväll!
Hade varit grymt skoj att suttit med något roligt gäng och tittat på EM- matchen men nä, jag åker och jobbar istället! One more night, that's alright. Sen blir det ingen mer förrän i september. Känns som att det hjälper att tänka så.

Solen har lyst och jag har hängt på gräsmattan utanför bostadslängan. Det är bara jag som gjort det, hittills, så jag undrar om det är lite förbjudet att exponera sin bleka lekamen här. Skiter man i, jag gör't anyway!

Väskan är så gott som färdigpackad . Den måste tro att vi ska vara borta i flera månader för jag har packat ned ungefär ALLT! Var enklast så, i med allt ba' så slipper jag fundera så mycket. Smart när jag vill liksom! Vad sa ni nuuråå?! Haha!

Nä nu blir det till att masa mig ur soffan, jävlar vilken skön soffa jag har förresten, och ratta silverpilen till jobbet. Där ska jag svepa en nyinköpt Celsius och hinka kaffe. Inget av det hjälper mot min trötthet och brist på energi, men man kan ju låtsas.

Ha en tiptopfredag nu...för det är väl fredag va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar