tisdag 3 juli 2012

07:00, finn ett fel!

Klockan är sju, och jag som skulle sova ut idag (?), är ungefär hur trött som helst men KAN INTE SOVA!! Ögonen värker och magen skriker, men se frukost kan jag inte äta riktigt än för då kommer resten av dagen att bli överjävlig.

Idag ska jag träna mitt absolut sista pass för veckan, ett riktigt lätt sådant. Sen ska jag in i bastun och skrubba bort allt dödkött, okej hud då, inför morgondagens spraytanning. Eva, världens bästa och finaste tjej inside out, kommer hit och ska titta på när jag poserar. Kanske hinner vi med att testa en frisyr också.

Jag har sålt min 3-dagarsbiljett på gatufesten. Med sorg i hjärtat kan jag säga att för första gången på 15 år ska jag bara gå en dag. Jag orkar helt enkelt inte, eller jo jag hade nog orkat, men det känns sådär att sjava runt i mörka, löst sittande kläder och känna mig som Döden :) På grund av spraytanningen alltså. Dessutom tror jag inte att jag kan tävla med ett entréband runt armen heller, och en 3-dagars sitter ju liksom där hela helgen ut. Plus att jag inte får bli svettig och då kan jag ju inte vara LÄNGST FRAM!

Nej nu blir det kaffe och Nyhetsmorgon tror jag för att få tankarna på annat håll. Jag vet att jag låter låg, och det är jag ju förstås, men jag tycker även att det är jäkligt intressant hur kroppen och psyket påverkas av detta. Jag ser det lite som en studie:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar