fredag 6 juli 2012

Stayin alive

Det känns som att det är det som dagen kommer att handla om. Har dock saker att pyssla med idag. Kanske inte ett smart drag, förmodligen borde jag vila och ta det lugnt men när det inte går så går det inte.

Jobbar till 15:15, sen iväg och handla lite mer grejer inför morgondagen. Tänkte svänga ihop en paj, lite sallad och småplock att bjuda mina hungriga supportrar på.
Klockan 17:00 är det dags för besprutning nummer två. Hem och torka och efter det får jag väl styra ihop maten och packa väskan inför imorgon.

Hur går det då utan vätska?
So far har det gått bra, jag är ingen stordrickare i övrigt så på det sättet kanske jag har en fördel, men det har ju bara gått några SKETNA timmar än. Lär INTE vara lika kaxig senare idag!!

Väntar på lunchtid nu. Att man kan bli så glad över lite ris!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar