lördag 7 juli 2012

Tammerpokalen 2012

Slänger in en snabb uppdatering om hur det gick på tävlingen. Mer utförligt kommer senare.

Tog mig till final och slutade på en 5:e plats. Känner mig riktigt nöjd, satte mina poser och hade ruskigt skoj. Hade med andra ord inte kunnat göra mer än så.

Nu väntar jag på några av mina underbara supportrar som ska komma och mumsa kycklingpaj och bara umgås. Mysig avslutning på deffen och härlig start på semestern!!

STORT TACK TILL FINASTE EVA som har jobbat arslet av sig och varit min hjärna under den sista veckan. Helt oslagbart!!

TUSEN TACK TILL PETRA som har fått en helt nollad nybörjare att få ihop kroppen till alla poser. Detta trots att hon själv har tusen andra grejer för sig. Du är grym!!!!

TACK ALLA NI UNDERBARA FINA ÄLSKADE VÄNNER SOM KOM OCH HEJADE PÅ MIG!! Plus alla ni som hejat på håll. Det värmer så otroligt att ni engagerar er så mycket!!!

Nu ska jag slappa lite i soffan. Tjing!

1 kommentar: