torsdag 12 juli 2012

Tammerpokalen 2012 tävlingen

.....And so it begins......














Vinnarna!!


Här står jag med bronsmedaljören


Lätt att bli intervjuad när varje muskel ska vara spänd! :)


Avslutningsvis kan jag summera min upplevelse som sådan:
Var det värt allt slit?
Ja, på det sätt att jag fått en superbra erfarenhet att ta med mig när jag ska arbeta som PT.

Var det roligt?
Ja faktiskt. Det är inte roligt på det sätt att man kissar på sig av skratt, som när man hör en rolig historia, men det var absolut roligt att vara med. Helt underbart med allt stöd jag fick av publiken, det var visst många som hejade på mig :)

Kommer jag att göra det igen?
Nej det kommer jag inte. Det var en upplevelse, ett äventyr som jag inte vill ha ogjort, men det är inte min grej. Jag är inte Barbie liksom. Jag vill lyfta grejer, springa och känna hur min kropp jobbar med mig. Jag vill svettas på grund av att kroppen har jobbat, inte för att stora lampor bränner upp min hud.
Ni kommer se mig tävla igen, det lovar jag. Dock i ett annat sammanhang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar