onsdag 25 juli 2012

Onsdagskväll.....

....när man mår som bäst!

Sitter, nej ligger och vräker mig, i bror och the's soffa med en kopp kaffe och nyttiga, hemgjorda chokladmuffins. Såg misstänkt ut som kalkonvarning under tillverkningen, men snacka om att de shapeade upp sig till slut! Mästerkocken Puff och sidekicken Piff kirrade biffen :)

Har varit grymt trött och slut idag. Att jobba förmiddag har sina fördelar, nackdelen är att jag inte är van den tidiga starten. När jag är ledig är det helt okej, men när det gäller jobb är kroppen inte lika medgörlig.

Känns som veckan rinner iväg och jag hinner inte med allt jag vill hinna med innan jag sticker. Kanske inte gör så mycket, det finns ju affärer och grejer i Stockholm också:) Inte för att jag lär hitta dem, än mindre ha tid att söka efter dem. Har lite panik om jag ska vara ärlig, känns som att jag inte hunnit plugga ett dugg. Får väl embrace the facts att jag inte kommer ha tid med så mycket annat fem veckor framåt. Bare with me folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar