onsdag 26 september 2012

Allt är inte svett som droppar

Nää idag fick jag en riktig kalldusch på min löprunda. Vet inte om jag har blivit påverkad av boken jag läser, "Born to run", eller det är klart att jag blir påverkad! Boken är bra ut så många perspektiv att jag uppmanar er att läsa den, oavsett om ni är löpare eller ej. Jag har i alla fall fått fler perspektiv, distans och nya infallsvinklar på mer än en sak i livet. SÅÅ.....LÄS DEN!!

Sprang 14 sek snabbare än sist, värt att notera haha!
 
 
 
 
Husse är på rymmen igen. Turnè och skivsignering i samband med skivsläppet.
Mötte världens mest olyckliga Izzy i trappan. Hon var rätt snabb med att berätta att hon INTE gillade att ingen hade släppt in henne på hela dagen.
Fick gottgöra med lite soffmys...fast det var nog mest för min egen skull....
 
 
 
 
 
 
Skitviktigt att bädda rätt.....gärna fler gånger än en!
 
 
That´s my day....nu är det kväll och oklart hur den slutar dock! Hade planerat soffhäng med tvätt-och-städtema som kompliment, men Evan vill tydligen annat sååååå vvi får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar