söndag 16 september 2012

Här vill jag leva, här vill jag dö

Ja in a perfect world och om alternativet fanns. Eller kanske inte heller, jag kanske behöver kontrasten för att kunna uppskatta det fullt ut. Jag undrar dock, hittills har jag aldrig blivit hemmablind. Livet är alltid som vackrast här hemma.

Igår fick jag ett mail av en människa som jag redan innan beundrat för sitt mod och viljan att gå sin egen väg. Det mailet berörde mig djupt och jag är oerhört tacksam för att du ville dela med dig av dina erfarenheter och livsval!! Du fick mig även att känna att jag kanske inte är skvatt galen, samt att det ordnar sig till slut. Förr eller senare hamnar man på rätt väg. Det gäller bara att vara envis, ihärdig och att ha en sjujävla bra packad matsäck för hur lång vägen man måste traska på är, det kan man inte veta i förtid!

Helgen har gått i träningens tecken. Intervallpass, lite pt-assistans samt löpning, promenader och gymträning.....mjaa på den fronten har jag inte legat på latsidan!! Myskväll med bror och Puff på det så var lördagen fulländad.

Nu vankas snart middag med mamsen och pappsen innan jag ska dra mig in mot stan och lägenheten igen. Vad det bjuds på?
Paltbröd, fläsk och vitsås, kung och kanon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar