onsdag 12 september 2012

Inte kaxig alls!

Inte idag. Kanske inte någon dag. Egentligen. Allra minst idag.

Först har tandsköterskan våldtagit både min mun och min plånbok. Mina tänder har sett likadana ut sen 2007, jag har haft samma tandförsäkring hela tiden. De begynnande hålen är desamma, men hålet i plånboken har blivit större. Konstigt nog följer inte tandförsäkringen samma väg som andra försäkringar. Alltså att det blir billigare ju äldre man blir. Här är det tvärtom. Det som är positivt är att jag har rätt bra tänder, det negativa är att jag borstar FÖR HÅRT så att mitt tandkött slits bort. Haha, ja jävlar, alltid kan man vara "bra" på nåt iaf!!

Nu är jag på väg till en ännu mindre rolig grej, som faktiskt får tandläkaren till en baggis. Jag har inte bestämt mig för om jag ska berätta om det eller ej, det får jag fundera på.

Så idag är jag inte kaxig alls. Håll min hand på håll idag, will ya? Själv tänker jag bege mig till ett happy place i hjärtat, till gårdagen faktiskt då jag hade en perfekt kväll. Piff & Puff all night long! Många långa funderingar som inte får någon rätsida på studs, men jag fick i alla fall en bra start. Hon är klok som en uggla Puff, världens bästa liksom!

Nej nu kan jag inte dra ut på det här längre, though I wish I could!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar