fredag 7 september 2012

Friday but who is counting!?

Tänkte ut och springa backintervaller idag, men när jag kommit utanför dörren kom det en massa hårda, stickiga regndroppar så jag fick tänka om. Blev ett snabbt pass på gymmet istället.

5 chins
10 thrusters (med hantlar)
10 armhävningar
10 kettlebellsvingar

Sju varv på nästan 10 minuter. Kändes inte som någon höjdartid alls. Det är svårt att motivera mig när jag kör ensam, det var roligare förr när vi var fler. (Japp det där var en pik hihi)

Snodde åt mig en oväntad spontandate med Evan på Waynes. Hon är så jäkla underbar, det är aldrig något krångel där!! Man kommer på nåt, slänger iväg ett sms och i nio fall av tio är hon alltid på! Goaste finaste gumman, du kommer aldrig fatta hur mycket du betyder för mig!!!!

Kvällen var planerad på ett sätt, men ändrade planer gjorde att den inte blev som väntad. Jag hatar verkligen när jag planerar efter ANDRA, och förbiser mig själv. Det är verkligen en del av mig som jag borde jobba bort, för det drabbar ju endast mig.

Nu är det nightwatch igen, ta en titt på hur nöjd jag är tssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar