torsdag 6 september 2012

Hello Mr Kantarell!

 
Morgonnvy jag önskar att jag fick ha varje dag!
 
 
I svampskogen
 
 
Godaste kaffet intas alltid utomhus!
 


Kan bara inte se mig mätt på detta!!

 
 
 
 
Dagens skörd
 
 
 
Idag var första dagen på väldigt länge som jag inte hade ett hjärta som rusade på i 180 knyck. Kände heller inte av den stress som den senaste tiden har bosatt sig i mig. Bara skogens sus, jordens dofter, en strålande sol och underbart sällskap. Sånt gör susen för kropp och själ!!
 
Nothing last forever dock, så nu är jag tillbaka i lägenheten, svintrött och med ett accelererande hjärta, snart på väg till första natten av fyra på jobbet.
Fattar inte vad jag ska göra för att bli av med den här känslan!!
 
" Nej tyvärr Herr Stress, du får inte bo här länge. Uppsägningstid säger du? Nähääee serru, när man har betett sig illa infinner sig ingen uppsägningtid må du tro, så bye bye bums iväg!"
 
Wishing it could just work like that. Just as simple as that.....
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar