måndag 10 september 2012

Trendspaning och hemmakväll

Vi kan börja med trendspaningen......
 
 
 
Hittade dessa när jag och Bea gled runt och såg rika och världsvana ut på Birsta köpcentrum idag.
Allvarligt talat, är det mig det är fel på, håller jag på att bli gammal eller är det bara så att sådana pjucks tar mig tillbaka till en icke fördelaktig tid i mitt liv? När skorna var det som var störst och bredast i min silhuett, min då mycket bredare rumpa till trots.
Jag lovar och svär, den förste jag ser med dessa skor kommer jag att stega fram till och omyndigförklara på plats!
 
 
Dags för hemmaquäll och X-factory!
 
 
En kopp te, raggsockar på och lite ljus....
Home sweet home!
 
 
 
 
Jaja, bry er inte om mitt fejkade kn**lrufs, jag har för övrigt sett ut såhär hela dagen!
 
 
Har haft en alldeles underbar dag idag. Drog av ett ruskigt skönt rygg/benpass på gymmet.
Chins
Knäböj
Enbensmarklyft
Stångrodd
Benspark
Axelpress med kettlebell
Bicepscurl
 
Efter det blev det en snabbdusch och vidare för att hänga med bästa Bea. Jag har kommit på att jag har verkligen hittat "my girls". Efter år av att ha levt i tron om att jag och tjejer inte funkar ihop, har jag bara insett att jag inte har träffat RÄTT tjejer! Så nu har jag styrt upp det här bra, eller livet har styrt upp det bra. Jag har hittat några fina punkter som gör min cirkel rund och symmetrisk, and that makes me very happy!!!!
 
Kvällen avslutas hemma, ensam i soffan. Ruskigt skön avrundning måste jag säga. Jag är ett jädra bra sällskap till mig själv ibland :)
Så ikväll tänker jag inte låta mina egna tankar förstöra denna mysfaktorskänsla.
Nattinatti på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar