torsdag 27 september 2012

This is the last day of our acquaintance....

....I'll meet you later at somebody's office.....

Japp idag stiger jag upp till årets sista arbetsdag på Sundsvall Energi. Kanske sista för evigt också, icke att förglömma.

Det känns konstigt, sorgligt, spännande och ovisst, allt i en salig blandning, och jag vet inte riktigt hur jag ska tackla alla känslor. Saknar redan en hel drös med underbara själar. Visst, de finns kvar men det är ändå inte samma sak. Livet rinner iväg, plötsligt har det gått år sedan man sist sågs. Jag gillar det inte. Inte alls.

Ikväll ska vi fira eller sörja. För mig blir det lite av varje. Häng med mig vetja, det kommer dokumenteras eftersom dagen fortlöper.

Inte många vakna när jag drog på jobbet a la Flintastyle this morning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar