söndag 30 september 2012

Fortfarande fredag?

Nej inte riktigt men jag har bara inte färdigrapporterat fredagen än. Har inte sådär jättemycket att tillägga egentligen, men någon liten bild vill jag ändå få in.

Själva arbetsdagen var rätt hemsk. Massvis att göra, samt att saker och ting jävlades, så vi fick ingen finfredag direkt. Hindrade inte mitt järngäng att ordna en "hej då men snart är du tillbaka annars jävlar"- tårta till mig :) Så jäkla sött, jag kanske är barnslig, löjlig, kalla det vad ni vill, men sådana gesters betyder jättemycket för mig. Nästan tur att det var stökigt på jobbet annars hade jag väl lipat också!

Kvällen fortsatte med middag och lite barhäng innan jag klappade ihop av trötthet, ja INTE FYLLA haha, och däckade i sängen vid halv tolv.

TUSEN TACK till alla inblandade!! Ni är helt fantastiska och jag kommer sakna er alla på olika sätt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar