tisdag 18 december 2012

And here it begins

Semestern har börjat på allra bästa sätt: med sol, bad, träning på stranden, vansinnigt god mat och en massa sömn.

Trodde inte att det var sant. När vi kom ned somnade vi vid tio och klev upp kvart över sex....fast vi bara hade tänkt sova till två! Trodde aldrig att jag skulle kunna somna igen senare på kvällen men halv tolv brann jag av och sov tills nästa morgon då klockan ringde vid sex.
Upp för att ta bussen till detta underbara ställe ingen jävel verkade veta var det låg haha, men hit kom vi och nu börjar vi hitta rytmen igen.

Igår somnade jag klockan nio och vaknade strax efter sju. Då poppade vi upp som små popcorn och drog ut på stranden för lite konditionsträning. Galet lycklig blev denna tös över att få arbeta med kroppen lite. Tydligen allt som behövs för att fullända min dag och mitt humör:)

Dagen har spenderats på stranden och kvällen på cykeln. Åt mat på en riktig inhemsk thairestaurang. Beställde in tre rätter, allt gick loss på under hundringen men smakade ungefär lika gott som det godaste jag har ätit. Fantastiskt!!

Imorgon blir det en cykeltur till ett tempel och sen är det nog beachen som hägrar :)
Jobbigt liv just nu!! Otroligt!









1 kommentar:

  1. Vad är det som ligger bredvid dig i sanden? Någon mysko inhemsk blåsfisk eller någon korall/svamp kanske......

    Ni verkar ha det kanon!

    //Fredrik

    SvaraRadera