tisdag 25 december 2012

Pretty woman

Idag har jag fan varit pretty woman, fast utan så jädra pretty då jag mest är...äh jag tänker inte kommentera det just nu.
Vi hittade i alla fall köpcentret.....köpcenter förresten, det var tamejfan som en egen stadsdel eller mindre planet!!! Vi stannade där i SJU timmar, och lyckades till och med missa ett helt våningsplan! Ett våningsplan som var fyllt med tjejkläder dessutom så på ett sätt var det väl bra att vi missade det haha!

Så nu är man kittad till tänderna! Märken som Billabong, Converse, Miss Sixty, Vimbramdojor så att jag ska kunna springa med barfotakänsla i vinter....ja ni ser ju vart jag är på väg!! I rent fördärv!
Vi har handlat som vansinniga och då har vi ändå inte bränt mer än ca 2000 spänn. TILLSAMMANS!!!!

Och jag som inte ens skulle gå in i ett köpcentrum AT ALL.....jojo!

Slänger in lite snabba bilder på mina grymt braiga skor och väska. (Japp JAG har köpt en handbag liksom....trodde aldrig att den dagen skulle komma, jag och mina små plastpåsar), men nu är den här och jag räknar den egentligen inte som en handväska. Den är för rockig för det! Har jag bestämt haha!!







2 kommentarer:

  1. aha dax för fröken plastpåse att bli med väska. Det va på tin! Man får te å gratulera :D Men känner jag dig rätt så kommer du icke använda den speciellt flitigt ;) Här hemma kräksnöar det så njut varje sekund av strålande sol å sand mellan tårna. Pössssss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi you know me to well darling ;) Men visst är den ett kap?! Snart är jag hemma och då kanske vi kan använda våra schyssta bags på stan?! Pöss!!

      Radera