måndag 3 december 2012

Jag skulle ju bara åka och handla.....

Vi börjar med den lilla petitessen.....är det HÄR MIN BIL???




Tydligen....nyckeln passade iaf......ingen spade men åtminstone en sop.
Way  to go girrllll!!
 

 
Stannade för att tanka.....meeeen GIVE ME A BREAK!!!!!!
Tyckte väl att det var lite slirigt och segt att styra.....jojo....
 
 
Jävligt stabilt rustad tös!! Det är fan så man blir förvånad själv...


 
Ser ju jävligt glad och faktum var att jag satt på knä och asgarvade mest hela tiden! Hundra jävla minusgrader, och där sitter jag på en obemannad bensinstation, utan vantar och inga långkalsonger eller småpengar till a final call :)
Vad fan är det för jävla skämtartikel de skickar med som upphissningsanordning förresten!!
En sketen liten vev som ser ut som att man nyss plockat ur den ur ett Kinderägg, ska DEN verkligen hålla upp Silverpilen?!!
Tydligen....Annars hade jag väl helt sonika fått hålla upp bilen med ena handen och bytt däck med andra ;)



 
Bushgirl did it again, och nu är äggen i kylskåpet and I´m a happy girl!
Over and out for tonight!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar