söndag 30 december 2012

Itzibitzifuckinbikini

För er som absolut kräks av att se mig i bikini, sluta för helvete att läsa NU!! Annars, det finns andra bilder också som kanske är roligare att titta på ;)

Vi har i alla fall kommit tillbaka från båtturen och är just nu på Poseidon bungalows. Marken gungar fortfarande efter en rätt lugn dag på havet och två lite mer vågiga. En massa bilder från allt coolt vi har sett kommer sedan, men jag har i alla fall fått simma med två stora sköldpaddor, sett en sjöorm och hittat Nemo ;) Jag är tvärnöjd!!!

Lite bilder iaf....och bikinibilderna är önskade så det är på efterfrågan och inget jag är stolt över själv! Så det så!

Först kommer en "Baywatch"- imitation som jag valt att döpa till "Don't watch". Efter det följer diverse pics på sådant vi har pysslat med :)

















1 kommentar: