tisdag 25 december 2012

Bildkavalkad och matorgie

Thailand är ett enda stort matparadis och ja, forgive my language, men det rent av knullar sig i munnen så fort jag stoppar något i den! 😄
Har inte ätit något som jag inte vill äta igen, helst så fort det har tagit slut. Fy bubblan, det är väl bara att löpa linan ut för när jag kommer hem är det andra linor som ska dras. Och nää det är inte knark jag talar om, ifall jag nu måste förtydliga detta.

Uppe med tuppen eller kanske till och med före. Klockan sex ringde väckarklockan Niklas och väckte oss för då var det thaiboxningstime!! Idag var jag lite bättre än sist, kändes det iaf som. Tränaren Deng (stavning I do not know hehe) vill jag stoppa ned i väskan och ta med hem. Dels för att han skulle lära mig thsiboxning, men även dels för att han är så jävla go och tålmodig, något som jag skulle behöva lära mig en hel del om haha!

Anyway, nu ska vi försöka hitta ett shoppingcentrum. Igår körde vi runt runt, jag ljuger inte heller, i flera timmar utan att hitta det. Haha det kändes som en scen ut Ett päron till farsa, ni vet "Titta ungar, Big Ben".

Nedan finner ni bilder på en massa mat som ni förstås ser, jag äter vaktelägg, den feta biograf vi såg "Hobit" på, den mysiga sjön vi hängde vid häromdagen och namnet på gymmet som jag tränat på.
Tjing på en stund!























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar