tisdag 4 december 2012

Ooooppsssss.....

.....psssst.....grabbarna in the back har samma och även lägre vikter än vad jag har......Skulle jag kanske ha väntat med att gjort dem aware of detta? ;)
Näää.....för jag är så jävla egenkär och svindryg haha! Å andra sidan säger inte det ett skit....de kan ju lika gärna ha börjat träna igår medans jag har hållit på i en hel massa ÅR! Så det så! Något att tänka på när ni ska träna och inte vill/vågar eftersom "alla andra är så mycket bättre". Skitsnack! DU gör det för DIN skull, inte för någon ANNAN! Det var min poäng och det var dit jag ville komma.
So....who am I to judge?!

 
 
När man pratar fördomar förresten.....
Idag var jag till ett riktigt superföretag för att laga mitt trasiga däck. Jag gillar dem på alla sätt och vis, de är serviceminded som få, sabba puckar och mycket garv. Men! Idag gjorde en liiiitenn liiiiten blunder, och det var fint att vara den som hade rätt. För att göra en kort historia kortare kom jag dit, fick däcket bytt på tre röda och var ute genom dörren efter fem. Fick för mig att jag skulle kolla ifall de lagt tillbaka reservdäcket, bara ifall att. Det hade de..inte! Jag gick tillbaka in och undrade:
 
"Var är däcket?"
De tittade på mig som om jag vore en idiot eller en väldigt väldigt dum tjej och svarade:
"Jamen det sitter ju PÅ BILEN!"
"Ahaaaaa men var är RESERVDÄCKET DÅÅÅÅÅ?"
 
Hahahahaaa.........så jävla rooooligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar