onsdag 19 december 2012

Well well well

Uppe nästan före soluppgången, på första parkett på stranden för att heja fram solen. Körde ett pass med upphopp på en sten, dips på en sten, burpees, armhävningar och situps. Försöker bara hålla igång lite här nere, väl hemma är det deffning och strukturerad träning som genast skall införas så fort jag sätter tassarna på svensk mark!! Såhär går det inte att hålla på i evigheter!

Idag har vi cyklat och tittat på ett tempel. Jag måste vara ärlig här och säga att kultur på detta vis inte är min starka sida. Sure thing, jag kan häpnas över de coola byggnaderna och allt sånt, men stanna någon längre stund och beundra och begrunda är jag alldeles för otålig för. Dessutom var all info på thailändska och visst är jag bra på ord och bokstäver men det här tar fan knäcken på vem som helst. Helt omöjligt att tyda! :)

Imorgon lämnar vi detta paradis för att bege oss norrut och till Chiang Mai (stavning osäker här måste jag erkänna men ni hajar säkert). Där ska vi stanna över jul för att sedan flyga vidare till Kao Lahk.

En bra nyhet är ju ändå att det är vintersolståndet i Sverige om två dagar. En tröst menar jag, när ni tittar på dessa bilder :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar