fredag 7 december 2012

Another goal....another achievement

This is what I am.....but it´s not WHO I am!

Nu finns det på papper också. Licensierad PT OCH Kostrådgivare. Hur jävla sweet är inte det?!
De senaste månaderna har fått mig att växa inombords ungefär en tvåtusen kubikmeter. Jag bara sväller och sväller och det känns ibland som att det inte finns någon hejd här inne. Det gör det heller inte. Varför ska man nöja sig? Nej, ut i världen och ta för sig medans det fortfarande finns saker att greppa. Det är något jag verkligen har fått smak för nu. Jag har insett att jag är nog inte så förbannat oduglig ändå. Varför skulle inte jag kunna bli raketforskare om nu det är mitt mål? Vi har en sådan oerhörd kraft att forma våra egna liv, och ju mer vi utforskar våra yttre gränser, desto mer inser vi hur otroligt mycket vi klarar av och kan hantera. Fascinerande!

Idag ska jag och Silverpilen halka iväg och hälsa på Birsta. Egentligen är det mest min älskade svägerska som lockar. Herregud vad jag har saknat henne och nu får det fan vara nog! Efter det ska jag jobba. Jag har bestämt att vi ska ha fredagsmys på jobbet om tiden finnes till det förstås. Det har varit dåligt med mys den sista tiden, mest spring tycker jag. Det är ju också bra och otroligt lärorikt, men ibland orkar man inte slåss och springa mer, så då passar det bra med lite pausfika. Det är inte stressen som är farlig, utan bristen på återhämtning! Kom ihåg det nu i juletid!

 Träningen är avklarad och snart är luchen i magen.

 Jag draaaaar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar