tisdag 11 december 2012

När det vänder....

...då jävlar vänder det med besked!
Bestämde mig för att träna idag ändå när jag hörde att Fredrik skulle köra ett tutt- och tricepspass. Jävligt glad att jag ändrade mig för jäklar vad bra det gick idag!!

Körde bänkpress, 5 set x 3 reps på 50 kg. Gick fint så jag ökade till 52,5 kg.



Hetsade Thomas som också var med och tränade att tävla i dips :) 15 kg på och 4:or satte jag idag. Inte illa pinkat för att vara tredje övningen och jag hade kört bänkpress plus sned bänk innan. Wohoaa!!



 
Så det vände.....mitt humör och sinnesstämning. I alla fall för stunden. Nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan vidare för lite kaffe hos goa vänner. Sedan väntar natten på jobbet. Som vanligt har jag sovit som en kratta så det ska bli jävligt spännande att se hur jag kommer att känna mig!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar