söndag 8 maj 2011

Baby I´m lost for words

Nyligen hemkommen efter en av de bästa helgerna ever! Vet inte hur jag ska kunna återge det så ni begriper, eller nej det är fan omöjligt, men imorgon kommer lite bilder iaf. Nu är jag way to tired för att göra något annat än SOVA! Har mycket att fundera på, många intryck att sortera. Kanske är det nåt man åtminstone kan göra i sömnen, då är jag ju lite effektiv iaf ;)

Imorgon ska jag träffa Peter på gymmet för att kanske klura ut lite frågetecken runt crossfit, efter det träna med Fredrik och sen jobba. Fyra dagars jobb till, sen LEDIG!!YEAAAHH!!!!
Fick förresten sms av Fredrik. Han hade minsann gjort 100 chins och sprungit 25 min. Själv har jag druckit 25 st Jäger och sovit kanske 100 min.....tänk så olika man kan spendera en helg hahhaha!

Sussa gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar