lördag 14 maj 2011

Festen tar aldrig slut

Sitter och påtar ihop lite lekar inför kvällens galej. Ja det är 30-årsfest på G...IGEN! :) Denna gång är det Arne och Jocke som ska firas, och firas ordentligt! Har inga tvivel som helst på att det här kommer bli en sjukt rolig kväll!! Med finfina festfolket (nä inte ett dugg fisförnämt fina utan avslappnade, roliga, galna och alldeles underbara människor) och rajraj-bandet Rock & Co som står på scen kan det inte annat än bli GREEEEAT!
Kameran kommer som vanligt att hänga med och jösses så sweet pictures det kommer bli med tanke på temat :D
70-talet knackar på och det ska bli så roligt att se allas utstyrslar!

Ett jäkla bra tema, undra vad fan jag ska ha för tema på min fest? Om den ska spegla mig och hur jag är så är ju ett öltält med trubadursväng en riktig femetta! Därtill sommar, sol och festglada människor så borde vi vara hemma. Har ju bara ett problem och det är ju att det INTE ÄR SOMMAR när jag fyller år!

Men nu är det inte min fest, utan ARNE OCH JOCKES!! 
Jag ska ta er med till en "puff the magic dragon"-kväll utan dess like och om ni vill se spektaklet är ni välkomna efter kl 22:00 då placet, Railway Saloon, öppnar för allmänheten. ENJOY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar