tisdag 10 maj 2011

When words don´t say it

Pictures do!

Haket vi käkade på på vägen dit....
Karln som serverade oss hade en vårta på fingret och jag SVÄR att han försökte bränna bort den på stekbordet samtidigt som han stekte korven! Han skar även bort en bit från en korv och reade ut den för en tjuga!


"Stugan" vi bodde i....mer en herrgård I´d say!


Min allt-i-allo-påse :)
Min tanke om att äta nyttigt i varje fall slutade kring två-tiden på fredagseftermiddagen haha!


Världens bästa 30+10-åring!


Hittade en fransk porrskådis längs vägen...


Kanske det bästa partygänget!


Bland de finaste jag vet :)


Puff fick minsann åka stolen hem.....andra fick GÅ! ;)


Såhär ser jag ut när jag har så roligt att jag inte kan bete mig!


Jag och my Wifie FÅRRÄVVA!!


Kisspaus?


Det var såhär det egentligen började...


...och kanske slutade för vissa??


Fin utsikt but hey snow, don´t come over nomore!


Som sagt, fina människor....eehhhh....


Några av järngänget på väg till Thord



Har haft en alldeles underbar helg och jag vill tacka HELENE som bjöd med mig samt alla andra för att ni är helt galna och för att ni gjorde detta till en oförglömlig helg genom att bara vara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar