måndag 30 maj 2011

Monday and I get by

Det var riktigt roligt att komma tillbaka till jobbet idag. Sociala Malin fick verkligen sin kvot uppfylld till bredden av galna, härliga och underbara männsikor! Ibland krävs det inte mycket för att känna sig "on top of the world".

Har fått ett riktigt guldläge också i form av en till tjej på vårt skift. Trodde aldrig att JAG skulle säga det men  JÖSSES SÅ SKÖNT DET ÄR!! Hon är ingen girlie girlie på det sätt jag inte klarar av, såna som bara gör mig nervös och konstig. No way, hon är grymt bra och jag är glad att hon seglat i land på vår ö :)
Lite roligt när man pratar om vissa jobbrelaterade saker och båda upplever samma saker. Haha, gör att man inte känner sig fullt så vansinnig och udda som man kan tro ibland.

Fick jobba över idag, my own choice så jag ska inte gnälla. Kom hem, åt, somnade i soffan och vaknade klockan åtta. SHIT! Efter mycket lång överläggning med mig själv masade jag mig ändå ut och drog av ett snabbt crossfit-pass. Såg ut som sådant:

Hopprepshopp: 150, 120, 90, 60, 30
Burpees: 20, 20, 20, 20, 20
Benböj: 20, 20, 20, 20, 20

Total tid: 12.51 min

Snabbt inlägg idag I know men jag har inte tid med längre. Måste sova igen, pensionärsvarning men vafan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar