tisdag 24 maj 2011

Fina fina vänner

Lunchtime!



Har haft en alldeles fantastsisk förmiddag tillsammans med min vapendragare och oumbärlige vän Fredrik idag. Precis vad jag behövde! Ett kort styrkepass med chins, armhävningar, burpees och situps följt av en avslappnad joggingrunda på ca 30 min. Gjorde för övrigt TIO chins idag, way to go girl!!!
Efter det hade vi gjort oss förtjänt av lite god lunch och mycket skitsnack. Skitsnack och skitsnack, den pojken har mycket bra saker att säga ska ni veta :) Efter den braklunchen var jag mätt i stort sett resten av dagen så middagen blev inte något att skryta om direkt haha!

Jag är så vansinnigt lyckligt lottad som har så oerhört fina vänner omkring mig. Jag har hittat några riktiga guldkorn, sådana som jag vet ställer upp i vått och torrt och som jag tålmodigt och målmedvetet vaskat fram genom livets gång. Ibland blir jag bara så förvånad över hur/på vilket sätt de poppar upp som små söta kantareller i en solig glänta. Jag är så glad att jag har er ska ni veta!! Ni är otroligt viktiga för mig. Ni finns där när jag vandrar på min icke helt raka stig kallad LIVET. Ni guidar, lyssnar och lägger ut små spår som jag kan följa när jag är vilse i pannkakan och GPS:en är utan batterier. Ni vet vilka ni är och gör ni inte det hoppas jag verkligen att jag får en chans att tala om det!

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och spana in House! Bilder från helgen får komma indrällades imorgon har jag bestämt. Kort inlägg jag vet, men allt har sin orsak.

Sleep tight bastards!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar