tisdag 24 maj 2011

Galen helg

Efter en grymt rolig och galen helg sitter jag nu hemma i soffan och försöker bilda en resumé i huvudet. Det går sådär kan jag säga. Bilder, ja jag vet inte riktigt om de bilder jag har i min kamera ens är rumsrena nog att lägga ut haha! Johoodå, jag bara skojas! Just nu orkar jag bara inte leta reda på kabeln och sätta igång med det. Just nu sitter jag bara här.

Om ca 10 min ska jag däremot resa på mig och bege mig till okänd mark. Om jag hittar vill säga, det är inte att ge sig fan på. Måste jag tanka innan tro? Ifall att jag villar bort mig menar jag. Det är ju inte till världens ände jag ska men ändå....
Ska bli en skön dag, en behövd sådan.

Hjälpte pappa att kapa ved igår. Det var fan så man höll andan när gubben gick loss med yxan på klamparna! Utan att vara så förbannat dramatisk kan jag väl säga som så att den yxan borde kasserats long time ago. Eller som pappa uttryckte det: " Vafan en hänn ya ä ju livssfarlig ho". Hell yeah!

Nej jag återkommer nog lite senare om dagens strapatser. Bäst jag beger mig right away!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar