fredag 7 oktober 2011

Min dag-mysfredag my ass!

07:30 kommer jag hem från första nattpasset. Lyckas hamna i sängen i alla fall, något som inte kändes så jävla säkert så trött som jag var. Hade lika gärna kunnat somna i badkaret.

10:50 vaknar jag och undrar vad klockan är. Kanske ett? Jävla optimist, borde lärt mig vid det här laget! Är hungrig men försöker strunta i den känslan och somna om istället. Tror ni att jag lyckas? ICKE!

12:50 kliver jag upp och sveper i mig en proteindrink, mest för att det ska gå snabbt och lätt. Tillbaka till sängen igen.

14:20 är det väl ingen jävla mening att försöka ens! Jag kliver upp!

Ett helt vanligt förlopp när jag jobbar nätter. Varför varför varför ska det vara så satans svårt att sova?? Jag gör det ju varje natt annars?! Nä kroppen är till för att jävlas med, det måste ju vara så.

Är ändå nöjd över min eftermiddag. Har spenderat lite tid med min mamma på stan. Det händer inte sådär jätteofta att vi umgås bara vi två. Jag måste säga det att ibland så överraskar hon mig verkligen, allra helst idag. Ibland ses ett tippat vattenglas som en hel tsunami men så ibland, när man tror att the shit is about to go down så ser man inte ens en krusning....Vackert!

Vaknade lite tjurig också. Jag kände att nä nu orkar jag inte fundera mer på vissa saker. Om inte mina levnadsval passar andra så fine, det är inget jag kan göra något åt. JAG trivs och mår bra, det är ju det jag bör fokusera på. Så jag tänker inte fundera mer, inte på ett tag i alla fall. Så nu tänker jag utgå ifrån att allt är flufflfuff och rosa ludd, copy that?

Ska börja tidigare idag så nu är det dags att slänga ihop lite nödproviant, fokusera på nattens uppgifter och bege mig. Hoppas ni har en finfredag och att ni har det åt mig med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar