måndag 24 oktober 2011

What´s livin´ in my throat??



Nu är jag less!! Vad fan är det jag har fått i min hals?? Vaknade i morse med ena halsmandeln som liksom ville ta sig ut på utsidan av min hals, genom skinnet. Den andra ska inte ha nån credit heller, den ligger och lurar lite i vassen, som om den är redo att hoppa fram och jävlas ifall den högra inte skulle klara uppgiften till fullo.
MEN DET GÖR DEN SÅ DON´T YA WORRY!!

Har googlat på skiten. Det ska man tydligen inte göra, för nu sitter jag här ivrigt skissandes på en flyktplan ifall jag vaknar inatt och inte kan andras därför att halsen svällt igen och jag har var fulla strupen. Halsböld är det finaste ordet jag kan komma på, så tänk själv hur jävla upplyftande det är att läsa om!! Man SKÄR i halsen för att få bort trycket och släppa ut skiten som är instängt. Sexigt va?!

Ska i alla fall prova att gurgla med saltvatten. Inte för att jag egentligen tror på det men det känns bättre att åtminstone provat något! Har ingen whisky heller, det hade ju ändå varit roligare och inte lika vidrigt äckligt. Så nu kokar jag vatten och blandar med salt. Det är rörande här i soffan. Rörande och jag tycker lite synd om mig själv. Så jävla typiskt när jag hade kommit igång så bra med träningen och verkligen älskade varje sekund av backintervaller, crossfit och vanlig styrketräning i en salig blandning.

Well well, nothing lasts forever så jag hoppas det tar slut på detta elände snart! Om jag tänker att det skulle kunna vara cancer eller något annat dödligt, så sänker jag min ribba lite och då är det inte riktigt lika synd om mig längre. För förmodligen är det inte det utan bara en vansinnigt tjurig förkylning eller så.

Jaha nu har jag gurglat. Lyckades dänga glaset i handfatet så jag hann inte få i mig så värst mycket. Äh jag går och lägger mig istället!

Peace out!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar